החורף בפתח: הטיפים של רמי לוי לחורף בריא

אבי יעקב No Comments on החורף בפתח: הטיפים של רמי לוי לחורף בריא
10:02
28.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on המשטרה לא הייתה ערוכה: אלפים המתינו במשך שעות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

החורף נותן את סימניו: רוחות החלו לנשב, גשם החל לשטוף את המדרכות, חשוך בשעה מוקדמת ואווירה כללית שהחלה מעט קודרת… ברשת רמי לוי מוכנים עם כל מה שצריך לחורף: תה, לימונים, כירבלויות , וגם עצות טובות לעבור את החורף בשלום ובבטחה

תרופת הסבתא שאי אפשר לוותר: שום

במשך מאות שנים שימש שום מרכיב בסיסי בתרופות סבתא, ולא בכדי. אפשר כמובן ליטול טבליות שום, שבהן ריכוז גבוה של תרופת הפלא, אבל אפשר גם לצרוך אותו בצורתו הטבעית. כדי למצות את יתרונותיו, הקפידו לאכול שום טרי ולא שום מיובש או מבושל. אפשר גם לרסק שן שום לתוך כף שמן זית ולבלוע את התרופה הטבעית לפני השינה.

הקלף המנצח של מערכת החיסון: ג’ינג’ר
לג’ינג’ר מגוון יתרונות חיסוניים. הוא אנטיבקטריאלי, מרגיע את מערכת העיכול, מדלל דם ועוד יתרונות טובים. אם אתם חולים הכינו לכם חליטת ג’ינג’ר טרי, אפשר כמובן להוסיף לו את אחיו – דבש ולימון.

המנה המנחמת: שיבולת שועל
כשחולים וזקוקים לאוכל חם ומנחם, דייסת שיבולת שועל היא פתרון נהדר. כמו דגנים מלאים אחרים, גם שיבולת שועל היא מקור טוב לוויטמין E, התומך במערכת החיסונית. הוסיפו לה פירות יבשים, אגוזים, שקדים ומה שאתם אוהבים.

מדפי רשת 'רמי לוי' מלאים בכל מוצרי החורף כנסו לאחד מ 58 הסניפים הפזורים ברחבי הארץ ותיהנו ממגוון ענק של מוצרים בכשרויות מהודרות ובמחירים הכי טובים!

קונים חכם  – קונים רמי לוי
רמי לוי שיווק השקמה – סל הקניות החרדי הזול במדינה

 



0 תגובות